Reklamace
Reklamace a řešení problémů
Vaše spokojenost je pro mě na prvním místě! <3 Pokud se stane, že obdržíte vadný nebo nesprávný produkt, vůbec se toho nebojte a napište mi prosím na e-mail info@enbee.cz. Udělám vše pro to, abychom společně našli rychlé a férové řešení.
Jak postupovat při reklamaci:
1. Napište mi e-mail: Prosím, do e-mailu přidejte následující informace:
- Vaše jméno a číslo objednávky.
- Popis problému (např. co je vadné nebo nesprávné).
- Připojte fotky produktu a obalu, pokud je to možné.
2. Vyplňte reklamační formulář: Stáhněte si reklamační formulář zde. (odkaz na formulář). Vyplňte ho a přiložte ho k e-mailu nebo balíčku, pokud budete produkt vracet.
3. Vrácení produktu: Pokud bude potřeba zboží vrátit, zašlu vám informace o dalším postupu.
Reklamace obvykle vyřeším do 7. pracovních dnů od obdržení všech podkladů.