Vítám vás na novém e-shopu eNBée! 😊 Nový a vylepšený NB.collection je tady, připraven vám nabídnout ještě více krásných produktů. Ať se vám na novém e-shopu líbí a ať se vám tu dobře nakupuje <3

Reklamace

Reklamace a řešení problémů


Vaše spokojenost je pro mě na prvním místě! <3 Pokud se stane, že obdržíte vadný nebo nesprávný produkt, vůbec se toho nebojte a napište mi prosím na e-mail info@enbee.cz. Udělám vše pro to, abychom společně našli rychlé a férové řešení.

Jak postupovat při reklamaci:
1. Napište mi e-mail: Prosím, do e-mailu přidejte následující informace:

  • Vaše jméno a číslo objednávky.
  • Popis problému (např. co je vadné nebo nesprávné).
  • Připojte fotky produktu a obalu, pokud je to možné.

2. Vyplňte reklamační formulář: Stáhněte si reklamační formulář zde. (odkaz na formulář). Vyplňte ho a přiložte ho k e-mailu nebo balíčku, pokud budete produkt vracet.

3. Vrácení produktu: Pokud bude potřeba zboží vrátit, zašlu vám informace o dalším postupu.

Reklamace obvykle vyřeším do 7. pracovních dnů od obdržení všech podkladů. 

 

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: